Mendanakan Akaun Anda

Mendanakan Akaun Anda

Mendanakan dan mengeluarkan dana daripada akaun anda adalah mudah dan selamat, kami menerima kaedah-kaedah berikut berikut:

Visa/MasterCard - cara terpantas untuk mula berdagang, gunakan sebarang kad yang mempunyai logo Visa atau MasterCard padanya. Pembelian Visa/MasterCard adalah bersepadu sepenuhnya melalui skrin juruwang Plus500.
Untuk mendanakan akaun anda dengan selamat menggunakan Visa/MasterCard sila:
→ Pergi ke skrin utama platform
→ Klik 'Pengurusan Dana'
→ Klik 'Visa/MasterCard'
→ Pilih amaun untuk didepositkan dan masukkan butiran kad kredit anda
→ Klik 'Hantar' – pengesahan akan muncul selepas beberapa saat

Skrill - untuk mendanakan akaun anda dengan Skrill sila:
→ Pergi ke skrin utama platform
→ Klik 'Pengurusan Dana'
→ Klik 'Skrill'
→ Pilih amaun dan masukkan alamat e-mel Skrill anda
→ Tetingkap pelayar baru akan timbul
→ Sahkan pindahan tersebut dalam laman web Skrill

Pindahan Bank – sebaik sahaja pindahan bank anda disahkan anda boleh mula berdagang (boleh mengambil masa sehingga 5 hari perniagaan).
Untuk membiayai akaun anda melalui Pindahan Bank:
→ Pergi ke skrin utama platform
→ Klik 'Pengurusan Dana'
→ Klik 'Pindahan Bank'
→ Klik 'Hantarkan Butiran Pindahan bank'
→ Satu e-mel mengandungi butiran bank kami dan arahan khusus akan dihantar ke alamat e-mel anda
→ Ikut arahan dalam e-mel untuk melengkapkan pindahan anda

PayPal - untuk mendanakan akaun anda dengan PayPal sila:
→ Pergi ke skrin utama platform
→ Klik 'Pengurusan Dana'
→ Klik 'PayPal'
→ Pilih jumlah dan masukkan butiran Paypal
→ Tetingkap pelayar baru akan timbul
→ Sahkan pindahan dalam laman web PayPal

Sila ambil perhatian bahawa untuk membiayai akaun anda semua prosedur pelanggan perlu dilengkapkan (termasuk pengesahan melalui telefon) dan dokumen pembukaan akaun yang sah (contohnya pengesahan ID Foto dan Kediaman) mesti disertakan

Penyata

Plus500 tidak dapat untuk menerima pengiriman tunai.

Pengeluaran

Dasar kami adalah untuk membuat pembayaran balik kepada sumber asal kiriman dana pelangan, di mana yang sesuai.

Kami mungkin akan meminta pelanggan untuk membekalkan dokumen tambahan untuk memaksimumkan perlindungan terhadap dana pelanggan dan juga untuk tujuan pengenalpastian pemilikan kaedah pembayaran yang digunakan.