Proses Pengesahan Akaun

Bagaimana untuk mengemaskini butiran akaun saya?

Bagi menukar sebarang butiran persendirian di dalam akaun perdagangan anda (ditunjukkan di dalam skrin "Pengurusan Dana" / "Maklumat Peribadi"), sila berhubung dengan kami untuk menjelaskan

Baca Selanjutnya

Bagaimana saya boleh mengesahkan kaedah pembayaran saya?

Dana yang dideposit ke dalam akaun anda harus berasal daripada satu kaedah bayaran dibawah nama yang sama dengan pemegang akaun perdagangan Plus500

Baca Selanjutnya

Bagaimana saya boleh mengesahkan nombor telefon saya?

Bagi mengesahkan nombor telefon anda, sila layari ke skrin perdagangan utama dalamplatform Plus500 → Klik "Menu" → “Akaun” → “Sahkan Akaun”

Baca Selanjutnya

Apa yang diperlukan untuk mengesahkan akaun saya?

Para pelanggan harus mengesahkan akaun masing-masing bagi tujuan pengenalan dan keselamatan mengikut proses usaha wajar pelanggan kami

Baca Selanjutnya

Apa itu Nombor Cukai Pendapatan?

Nombor Cukai Pendapatan (TIN) adalah satu nombor peribadi yang digunakan bagi tujuan percukaian di dalam negara percukaian anda (negara dimana anda melapor cukai anda).

Baca Selanjutnya

Mengapa saya gagal menerima surat pengesahan saya?

Bergantung kepada negara kediaman anda, anda mungkin boleh meminta satu surat bagi tujuan pengesahan alamat dihantar ke Alamat Pos yang disimpan dalam

Baca Selanjutnya

Mengapa saya gagal menerima kod untuk mengesahkan nombor telefon saya?

Sila pastikan anda tidak memasukkan kod negara anda bersama nombor anda kerana sistem akan secara automatik mendial kod negara anda mengikut

Baca Selanjutnya
Tidak dapat menemui jawapan kepada soalan anda? Hubungi Kami!
E-mel WhatsApp WhatsApp

Plus500 tidak menyediakan produk dan perkhidmatan kepada penduduk United States.