Mengapa saya gagal menerima surat pengesahan saya?

Bergantung kepada negara kediaman anda, anda mungkin boleh meminta satu surat bagi tujuan pengesahan alamat dihantar ke Alamat Pos yang disimpan dalam akaun perdagangan anda. Walau bagaimanapun, perkhidmatan ini tidak disokong dalam negara-negara tertentu. Bagi meminta surat ini, log masuk ke Platform Plus500, klik pada "Menu" → “Akaun” → “Sahkan alamat” → “Hantar surat kepada saya”. Jika anda tidak menerima surat ini dalam tempoh masa 3 minggu, anda dinasihatkan untuk mengesahkan ketepatan alamat yang disimpan di dalam akaun anda. Sila berhubung dengan pasukan sokongan kami jika perlu.Namun begitu, mengikut kewajiban kawal selia kami, anda akan diminta menyediakan satu dokumen (foto/imbasan satu bil utiliti/penyata bank) kepada kami bagi mengesahkan alamat anda.

Tidak dapat menemui jawapan kepada soalan anda? Hubungi Kami!
E-mel

Plus500 tidak menyediakan produk dan perkhidmatan kepada penduduk United States.