Mengapa deposit saya tidak berjaya?

  • Kelengkapan proses pengesahan akaun: dalam kes-kes tertentu, dana yang didepositkan tidak dimasukkan ke dalam baki akaun anda sehingga proses pengesahan akaun, atau proses pengesahan kaedah pembayaran dilengkapkan. Anda akan dimaklumkan jika ini merupakan sebabnya.
  • Kelengkapan proses membuat deposit: pastikan anda telah melengkapkan keseluruhan proses membuat deposit. Sebagai contoh, ketika membuat deposit menggunakan PayPal/Skrill (jika kaedah ini tersedia di kawasan anda), anda perlu melengkapkan deposit tersebut melalui laman web e-dompet berkenaan.
  • Kaedah pembayaran setiap satu akaun: satu kaedah pembayaran hanya boleh dikaitkan dengan satu akaun. Anda tidak dapat membuat deposit menggunakan kad debit/kredit atau dompet elektronik anda yang telah dikaitkan dengan akaun perdagangan yang lain.
  • Had Deposit: jika anda menerima satu mesej kesalahan yang memberitahu anda bahawa anda telah mencapai satu had deposit, atau anda tidak dapat membuat deposit atas sebarang sebab, sila hubungi kami untuk maklumat lanjut dengan mengklik pautan “E-mel Kami” .
Tidak dapat menemui jawapan kepada soalan anda? Hubungi Kami!
E-mel

Plus500 tidak menyediakan produk dan perkhidmatan kepada penduduk United States.