Adakah anda menawarkan perkhidmatan Pemberitahuan?

Ya, dan ia adalah percuma sepenuhnya! Anda akan menerima pemberitahuan dan isyarat setiap kali anda membuka/menutup suatu kedudukan, apabila instrumen mencapai kadar (harga) yang ditetapkan, sebelum suatu Panggilan Margin, dan lain-lain. Dengan menggunakan perkhidmatan ini, anda akan memperolehi kawalan pada tahap tertentu ke atas Akaun Perdagangan anda, walaupun anda telah log keluar daripada platform perdagangan.

Anda boleh menetap notifikasi dengan mengklik pada "Menu"→ "Akaun" → "Tetapan Notifikasi" dan pilih sama ada ingin menerima notifikasi melalui e-mel/SMS/Tolakan.

Sila maklum bahawa notifikasi Tolakan akan dihantar kepada setiap peranti yang anda pernah gunakan untuk log masuk ke dalam akaun anda. Jika anda pernah menggunakan peranti orang lain untuk log masuk ke dalam akaun perdagangan anda, notifikasi tolakan juga akan dihantar ke peranti tersebut bersama peranti-peranti anda yang lain. Dalam situasi sedemikian, sila hubungi Sokongan Pelanggan bagi memadamkan peranti-peranti pihak ketiga daripada rekod akaun perdagangan anda.

Sila maklum bahawa semua ini hanyalah pemberitahuan sahaja, untuk memantau status perdagangan dan mengambil sebarang tindakan seperti membuka/menutup kedudukan, anda perlu log masuk ke platform perdagangan.

Selain itu, pemberitahuan dan isyarat juga tidak terjamin kerana ia dihantar oleh pihak ketiga. Anda bertanggungjawab sepenuhnya untuk memantau kedudukan didalam akaun anda, dan mengambil tindakan yang diperlukan seperti, tetapi tidak terhad kepada: meremit dana dan menutup kedudukan.

Tidak dapat menemui jawapan kepada soalan anda? Hubungi Kami!
E-mel WhatsApp WhatsApp

Plus500 tidak menyediakan produk dan perkhidmatan kepada penduduk United States.